loading...
,alalechat,چتفوروی,آلاله چت,chat,chat4we,]j,]jv,l,\\\\\\\',\\\\\\\'g,google.com,چت ابهر,ابهر چت,بچه های ابهر,چتفور,چت فوروی,فوروی,فوروی چت,عسل چت,چت باران,,تهران روم,رو
admin بازدید : 64 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

Behnam%20Saffarian%20 %20To%20Ham%20Ashegh%20Shodi%20Engar دانلود آهنگ جدید بهنام صفاریان بنام توام عاشق شدی انگار

دانلود آهنگ جدید بهنام صفاریان بنام توام عاشق شدی انگار با بالا ترین کیفیت
ترانه : بهروز کشاورز ، آهنگ : هومن ازما

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

Behnam%20Saffarian%20 %20To%20Ham%20Ashegh%20Shodi%20Engar دانلود آهنگ جدید بهنام صفاریان بنام توام عاشق شدی انگار

دانلود آهنگ جدید بهنام صفاریان بنام توام عاشق شدی انگار با بالا ترین کیفیت
ترانه : بهروز کشاورز ، آهنگ : هومن ازما

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید بهنام صفاریان بنام توام عاشق شدی انگار :

رو به روی من نشستی ساکتی مثل همیشه

حرفات و به من نمیگی اما اینجوری نمیشه

مطمئنم که می دونی من چه حسی به تو دارم

پات و می کشی عقب تا من تو رو به دست بیارم

تو که زل زدی تو چشمام تو دلت یه حرفی داری

تو هم عاشق شدی انگار نمی خوای به روت بیاری

تو که زل زدی تو چشمام تو دلت یه حرفی داری

تو هم عاشق شدی انگار نمی خوای به روت بیاری

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید بهنام صفاریان بنام توام عاشق شدی انگار

♫♫♫♫♫♫

حرف من عوض نمیشه هی نگو که از تو دورم

من از هیچی نمی ترسم بذار بشکنه غرورم

آخرش اینه که اسمم روی عشق تو بمونه

با تو بشینم همه عمر توی خونه

مطمئنم که می دونی من چه حسی به تو دارم

پات و می کشی عقب تا من تو رو به دست بیارم

تو که زل زدی تو چشمام تو دلت یه حرفی داری

تو هم عاشق شدی انگار نمی خوای به روت بیاری

تو که زل زدی تو چشمام تو دلت یه حرفی داری

تو هم عاشق شدی انگار نمی خوای به روت بیاری

MP3 – 320

Behnam Saffarian – To Ham Ashegh Shodi Engar

MP3 – 128

Behnam Saffarian – To Ham Ashegh Shodi Engar

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بهترین چتروم فارسی زبانان,سایت رسمی چتفوروی,بهترین روم فارسی زبانان,با نظارت 24 ساعته,ثبت شده در سایت ساماندهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 443
  • بازدید کلی : 24,682