loading...
,alalechat,چتفوروی,آلاله چت,chat,chat4we,]j,]jv,l,\\\\\\\',\\\\\\\'g,google.com,چت ابهر,ابهر چت,بچه های ابهر,چتفور,چت فوروی,فوروی,فوروی چت,عسل چت,چت باران,,تهران روم,رو
admin بازدید : 79 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)



Meysam%20Ebrahimi%20 %20To%20Midooni دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام تو میدونی

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام تو میدونی با بالاترین کیفیت

آهنگ : بابک مافی ، تنظیم : حامد برادران

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام تو میدونی :

دوست دارم یه جوری که نباشی حال من زاره

عزیز من خاطرت باشه یکی خیلی دوست داره

عزیزم زندگی بی تو یه دنیای غم انگیزه

یکی تا آخر عمرش نباشی اشک می ریزه

تو می دونی من هم بی تو از این زندگی بیزار و دلگیرم

اگه روزی ازم دوری کنی از غصه و دلتنگی می میرم

تو می دونی من هم بی تو از این زندگی بیزار و دلگیرم

اگه روزی ازم دوری کنی از غصه و دلتنگی می میرم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام تو میدونی

♫♫♫♫♫♫

من عشق و آرزوهام و فقط تو چشم تو دیدم

من عشق و با تو حس کردم من عشق با تو فهمیدم

تو می دونی من هم بی تو از این زندگی بیزار و دلگیرم

اگه روزی ازم دوری کنی از غصه و دلتنگی می میرم

تو می دونی من هم بی تو از این زندگی بیزار و دلگیرم

اگه روزی ازم دوری کنی از غصه و دلتنگی می میرم

MP3 – 320

Meysam Ebrahimi – To Midooni

MP3 – 128

Meysam Ebrahimi – To Midooni

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بهترین چتروم فارسی زبانان,سایت رسمی چتفوروی,بهترین روم فارسی زبانان,با نظارت 24 ساعته,ثبت شده در سایت ساماندهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 267
  • بازدید سال : 660
  • بازدید کلی : 24,899